Na naši spletni strani lahko naročite servis, tehnično pomoč ali podate garancijski zahtevek.
Da bo naročilo servisa še lažje, smo pripravili kratek obrazec - izpolnite ga in sporočite nam čim več pomembnih informacij o napaki ali težavi. V primeru, da je izdelek ali storitve še pod garancijo, obvezno izpolnite podatke o številki in datumu računa.
Preden izpolnete obrazec, preberite nekaj kratkih pojasnil:
- Podajte čim bolj konkreten opis napake.
- Kaj je narobe / kaj ne deluje
- Primer napačnega delovanja ali napake (opis korakov)
- Kako ali kdaj je do tega prišlo
- Ali je izdelek / storitev še v garanciji (garancijska doba za posamezne izdelke ali elemente je opisana na garancijskem listu, ki ste ga prejeli ob montaži in/ali skupaj z izstavljenim računom)
- Naložite slike, če jih imate
- V primeru uveljavljanja garancijskega zahtevka dopišite tudi številko računa in datum izdaje računa.
- Po prejemu vašega naročila servisa bomo preverili vse prejete informacije in vas po potrebi kontaktirali za dodatna pojasnila.
- Po tem prejmete predračun, servis pa bo izveden v roku 15 dni od poslanega predračuna.
- Servis lahko odpoveste še 3 dni od prejema predračuna.
- V primeru, da je izdelek ali storitev pod garancijo, stroške popravila krijemo mi. V primeru, da ne gre za odpravo napake pod garancijo, stroške servisa poravnate vi.
Kliknite tukaj za naročilo servisa >
Z veseljem vam pomagamo tudi po telefonu ali preko epošte, zato nas kontaktirajte na 02 292 74 50 ali servis@okna-satler.si.