NAROČITE SERVIS
Izpolnite obrazec za naročilo servisa ali uveljavljanje garancije. Tu smo, da vam pomagamo.
Preden izpolnite obrazec, preberite nekaj kratkih pojasnil:
- Podajte čim bolj konkreten opis težave.
- V primeru uveljavljanja garancijskega zahtevka obvezno dopišite tudi številko računa in datum izdaje računa.
- Po prejemu vašega naročila servisa bomo preverili vse prejete informacije in vas po potrebi kontaktirali za dodatna pojasnila v zvezi s pripravo predračuna.
- Pošljemo vam predračun, ki ga potrdite pisno s poslanim sporočilom na E: servis@okna-satler.si ali SMS na 064 273 440
- Servis bo izveden v roku 15 - 45 dni od poslanega predračuna.
- Servis lahko odpoveste še 3 dni po potrditvi predračuna.
- V primeru, da je izdelek ali storitev pod garancijo, stroške popravila krijemo podjetje SATLER okna in vrata d.o.o.
- V primeru, da ne gre za odpravo napake pod garancijo, stroške servisa poravnate po izstavljenem računu za opravljeno storitev.
Za dodatna pojasnila nas pokličite na 02 292 74 50 in pritisnite tipko 3 ali pišite na servis@okna-satler.si.